صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش میزان بارندگی‌های امروز و فردا در استان

  • کد خبر: ۲۳۶۲۰
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی، شاهد آب‌گرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیرها و طغیان رودخانه‌ها خواهیم بود.
به گزارش شهرآرانیوز، زهرا موصلی‌نسب  در خصوص وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده، افزود: پیش‌بینی می‌شود، بارش‌ها در استان طی امروز و فردا ادامه داشته باشد. این سامانه بارشی ظهر چهارشنبه کم‌کم از استان خارج خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه این بارش‌ها به صورت رگباری و توام با رعد و برق خواهد بود، ادامه داد: همچنین در دو روز آینده، وزش باد شدید و بارش تگرگ را خواهیم داشت.

موصلی‌نسب همچنین عنوان کرد: از صبح امروز، در گناباد شاهد بارش تگرگ هستیم و پیش‌بینی می‌شود، کاهش دما در استان از امروز شروع شده و تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت، اما در طی این بازه زمانی، یخبندان در استان نخواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه «فردا تنها ۳ درجه سلسیوس کاهش دما خواهیم داشت»، تاکید کرد: کمترین دما در روز سه‌شنبه در مشهد اتفاق خواهد افتاد که دما به ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی اظهار کرد: متوسط میزان بارندگی استان در فروردین ماه ۹۹،   ۱۰۹ میلی‌متر است که مدت مشابه سال گذشته ۶۱ میلی‌متر بوده است.



منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.