صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی

  • کد خبر: ۲۳۶۲۸۴
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
باشگاه پرسپولیس چند روز قبل با ارسال نامه‌ای رسمی به مدیرعامل باشگاه آلومینوم به شکل رسمی خواهان جذب این بازیکن شد، اما همچنان باشگاه آلومینیوم پاسخی به این نامه نداده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پروژه جذب مهدی لیموچی برای باشگاه پرسپولیس هنوز تمام نشده و سرخ پوشان همچنان با جدیت به دنبال جذب پدیده فصل گذشته لیگ برتر هستند. بازیکن ۲۴ ساله‌ای که در ۲۶ بازی لیگ برتر و جام حذفی که برای آلومینیوم انجام داد ۶ گل زده و ۴ پاس گل داد و در هر دو بازی مقابل پرسپولیس و استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت.

لیموچی از هفته‌ها قبل مورد توجه تمام تیم‌های بالای جدول قرار گرفت. از پرسپولیس و استقلال تا سپاهان و تراکتور. اما اظهارنظر صریح او در مورد این که ذاتا پرسپولیسی است و به استقلال نمی‌رود مشخص کرد او به جمع آبی پوشان ملحق نمی‌شود و حالا دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان مشتریان جدی و دست به نقد او هستند.

با وجودی که باشگاه پرسپولیس چند روز قبل با ارسال نامه‌ای رسمی به مدیرعامل باشگاه آلومینوم به شکل رسمی خواهان جذب این بازیکن شد، اما همچنان باشگاه آلومینیوم پاسخی به این نامه نداده و به نظر می‌رسد مدیرعامل این تیم اراکی در انتظار پاسخ نهایی مجتبی حسینی است.

مجتبی حسینی که فصل قبل عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی در نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس به عنوان جانشین یحیی به درویش معرفی شد، هنوز موافقت خود را با انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس اعلام نکرده و همین موضوع پروسه جذب این بازیکن را به درازا کشیده است.

از این رو باید منتظر بود و دید درنهایت سرمربی و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با جدایی این پدیده ۲۴ ساله موافقت خواهند کرد یا قرار است با وجود درخشش و تمایل زیاد این بازیکن به جدایی برای پیشرفت در تیم‌های بزرگ او را همچنان در آلومینیوم نگه دارند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.