صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معرفی بازی | تلاش برای زندگی «Gladiators: Survival in Rome»

  • کد خبر: ۲۳۶۳۷۰
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
این بار به‌سراغ چالشی در دل تاریخ می‌رویم، جایی که شما سوار ماشین زمان می‌شوید و به دوران رم باستان برمی‌گردید.

این هفته به‌سراغ چالشی در دل تاریخ می‌رویم، جایی که شما سوار ماشین زمان می‌شوید و به دوران رم باستان برمی‌گردید. داستان بازی Gladiators: Survival in Rome به دوران اساطیری یونان باستان و گلادیاتورهای آن دوره بازمی‌گردد.

در دل این بازی شما به‌عنوان یک گلادیاتور ایفای نقش خواهید کرد که از زادگاهش دور شده است. حال شما باید به این شخصیت دوست‌داشتنی کمک کنید تا افتخار ازدست‌رفته خودش را دوباره بازپس‌بگیرد.

اما این پایان راه نیست و شما در طی این مسیر با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد. چالش‌هایی که مسیر برگشت شما را به جامعه‌ی یونان سخت‌تر خواهند کرد.

اولین قدم در دنیای این بازی، ساخت پناهگاه است. منابع بسیاری در بازی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت و ارتقای ابزارآلاتتان استفاده کنید. همچنین، باید در طول کار حواستان به نوار سلامتی گلادیاتور بازی باشد.

اگر میزان سلامتی شما در دنیای باستانی این عنوان کم شود، کاراکتر شما به تدریج قدرت و استقامتش را از دست خواهد داد.

به غیر از ساخت‌وساز و ایجاد ساختمان‌های مختلف، شما می‌توانید در این بازی شکار کنید، حیوانات اهلی را رام کنید و در نهایت، در صحبت با شخصیت‌های مختلفی که در جاهای مختلف بازی حضور دارند، از آن‌ها مأموریت‌های مختلفی بگیرید و با انجام آن‌ها امتیاز به‌دست بیاورید.

شما می‌توانید با انجام‌دادن مأموریت‌های اصلی و جمع‌کردن امتیازها، قابلیت‌های شخصیتتان را ارتقا دهید تا استقامت و نوار سلامتی‌اش در طول بازی بیشتر شود و کار را برایتان راحت‌تر کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.