صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معرفی انیمیشن | پری دردسرساز

  • کد خبر: ۲۳۶۳۷۷
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
پری کوچکی به‌نام وایولتا در شهر پری‌ها زندگی می‌کند. این پری‌ها وظیفه‌ دارند دندان شیری بچه‌ها را بردارند و هدیه‌ای به آن‌ها تقدیم کنند.

اشکان جلایری - پری کوچکی به‌نام وایولتا در شهر پری‌ها زندگی می‌کند. این پری‌ها وظیفه‌ دارند دندان شیری بچه‌ها را بردارند و هدیه‌ای به آن‌ها تقدیم کنند. اما وایولتا هیچ‌وقت موفق نشد این کار را درست انجام دهد.

به همین دلیل همیشه در امتحان مردود می‌شد و برای انجام مأموریت به زمین فرستاده نمی‌شد. او آرزوی سفر به زمین را داشت و علاقه‌مند بود در دنیای انسان‌ها قدم بگذارد.

به همین دلیل هنگامی‌که یکی از پری‌ها به‌نام یولاندو مأموریت سفر به زمین را به‌عهده می‌گیرد، پنهانی پشت‌ سر او می‌آید. وایولتا در خانه‌ی دختری به‌نام مکسی فرود می‌آید.

مکسی به‌تازگی از محل زندگی‌شان که در حومه شهر بود، همراه مادرش نقل‌مکان می‌کند و در خانه‌ی جدید مستقر می‌شود. وایولتا هرچه به‌دنبال دندان می‌گردد، پیدا نمی‌کند و سروصدا راه می‌اندازد که منجر به بیدارشدن دخترک می‌شود.

او جریان را تعریف می‌کند و از مکسی می‌خواهد که دندان برادرش را برایش بیاورد تا به دنیای پری‌ها برود. او دندان را می‌آورد، اما متوجه می‌شود که دیگر نمی‌تواند به دنیای پری‌ها برگردد.

استاد پری‌ها که متوجه می‌شود وایولتا به‌اشتباه وارد دنیای آدم‌ها شده است، یولاندو را به زمین می‌فرستد تا کلیدی به او بدهد تا از طریق آن وارد دنیای پری‌ها شود.

استاد در این مدت متوجه می‌شود که وایولتا پری خاصی است که قدرت شفای گیاهان را دارد، به همین دلیل هیچ‌وقت در مأموریت دندان موفق نمی‌شود. دخترک به پری کمک می‌کند به دنیای خودش برگردد.

نام: 
پری دردسرساز

کارگردان: 
کارولاین اوریگر

نویسنده: 
سیلجا کلمنس

تاریخ انتشار: 
۲۰۲۲

ژانر: 
ماجراجویی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.