صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هزاران نفر از اهالی پاکستان در کراچی در حمایت از ملت فلسطین و غزه به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش شهرآرانیوز،  شهر کراچی پاکستان شاهد راه پیمایی گسترده در حمایت از فلسطین بود که شرکت کنندگان در آن خواهان پایان جنگ در غزه شدند.

شبکه تلویزیونی الجزیره روز دوشنبه با انتشار تصاویری از راهپیمایی گسترده مردم پاکستان در همبستگی با غزه گزارش داد که «هزاران نفر در شهر کراچی پاکستان با در دست داشت پرچم‌های فلسطین و بنرهایی در حمایت از غزه و درخواست برای پایان جنگ در این راهپیمایی شرکت کردند.»

آن طرف دنیا نیز، شماری از حامیان فلسطین روز شنبه در وین پایتخت اتریش تظاهرات و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بار دیگر محکوم کردند.

معترضان پرچم‌های فلسطین در دست داشته و با حمایت از فلسطینی‌ها خواستار آتش‌بس در نوار غزه شدند.

حامیان فلسطین در کشورهای غربی در ماه‌های گذشته همسو با سایر مخالفان رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده‌ای بر پا کرده و همواره بر آتش‌بس در غزه تاکید کرده‌اند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.