صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهدی عبدی در رادار نکونام

  • کد خبر: ۲۳۶۴۴۴
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
مهدی عبدی مورد توجه جواد نکونام است و اگر باشگاه پرسپولیس این بازیکن را از لیست کنار بگذارد باشگاه استقلال رسما با این بازیکن وارد مذاکره جدی خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از یک هفته پیش نزدیکان به جواد نکونام مذاکرات خود را مهدی عبدی، مهاجم قرض داده شده پرسپولیس به تراکتور را آغاز کرده‌اند. مهدی عبدی در مذاکرات اولیه اعلام کرده اگر از پرسپولیس جدا شود، به استقلال خواهد آمد و به نوعی دل نکونام را بابت این انتقال قرص کرده است.

عبدی در لباس پرسپولیس یک بار در دربی دروازه استقلال را باز کرد که پرسپولیس با گل او موفق شد از سد رقیب سنتی خود عبور کند. این بازیکن در فصلی که گذشته در ترکیب تراکتور به میدان رفت که تجربه چندان موفقی با این باشگاه نداشت.  


حالا تراکتوری‌ها نیز تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و باشگاه پرسپولیس هم به عبدی اعلام کرده باید به فکر تیم جدید باشد که در این میان جواد نکونام از فرصت استفاده کرده و قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

قرار است به زودی تکلیف عبدی با پرسپولیس روشن شود واگر دیدید این مهاجم ناگهان سر از استقلال درآورد و به عنوان یک خرید بزرگ از سوی استقلال از آن یاد شد چندان تعجیب نکنید.

عبدی خود نیز علاقه بسیاری به حضور در استقلال دارد و حتی گفته می‌شود تلفنی با نکونام صحبت کرده و چراغ سبز هم نشان داده است.

باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد و آیا از پرسپولیس به استقلال ملحق می‌شود یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.