صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: در راستای نوسازی ناوگان، وام‌هایی با سود ۲۳ درصد اختصاص یافته است که ۹ درصد توسط تاکسی‌ران و بقیه توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق، در نشست خبری امروز (۱۰ تیر ۱۴۰۳) با اصحاب رسانه، اعلام کرد: در حال حاضر، کارشناسی هزینه‌های سرویس مدارس انجام شده و در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه خواهد شد؛ همچنین در قسمت پرداخت نیز تلاش کردیم شرایط اقساطی را فراهم کنیم.

وی افزود: هفت هزار و ۵۰۰ ناوگان برای سرویس مدارس اختصاص خواهد یافت و تمامی تصمیمات براساس ثبت تقاضاست و امکان افزایش ناوگان وجود دارد. شرکت‌های حمل‌ونقل اینترنتی، سهمی از جابه‌جایی مسافر در سطح شهر دارند و به‌نوعی همکار ما هستند و ما نیز به‌واسطه دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور، با این شرکت‌ها وارد تعامل شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: بیمه تکمیلی رانندگان از برج پنج سال گذشته به اتمام رسید و با پیگیری‌های صورت‌گرفته، به نتایج خوبی رسیدیم و تا پایان امسال مشکل حل خواهد شد.

چایچی در نهایت گفت: در حال حاضر، سن ناوگان ۹.۸ دهم سال است و در راستای نوسازی ناوگان نیز وام‌هایی با سود ۲۳ درصد اختصاص یافته که ۹ درصد توسط تاکسی‌ران و بقیه توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.