صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در راستای ابلاغ برش‌های شهرسازی و معماری ویژه مناطق شهری براساس نیاز‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه، این‌بار نوبت به منطقه ۳ رسید تا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، برش ویژه منطقه‌ای این منطقه شهری را نیز ابلاغ کند تا مسائل و موضوعات مربوط به حوزه شهرسازی براساس نیاز‌های واقعی این منطقه در سال جاری عملیاتی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دراین‌راستا معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرا با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۳ اقداماتی برای هر یک از مناطق در نظر گرفته شده است و بر اساس آن ارزیابی فصلی عملکرد مناطق نیز انجام خواهد شد، گفت: براساس نیازسنجی‌های صورت‌گرفته و برگزاری جلسات کارشناسی، برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای منطقه ۳ با ۸ سرفصل و در مجموع شامل ۴۸ مصوبه و برنامه تدوین و به منطقه ابلاغ شد.

جواد اصغری افزود: تسریع در معرفی مکان‌های مستعد برای اجرا و تبیین اهداف و ویژگی‌های موردانتظار از پروژه پیشخان‌های زیارت، ضرورت ارائه ظرفیت‌های افزایش تراکم به‌صورت پاکات حجمی در حوزه کمیسیون ماده ۵، کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و تعیین‌تکلیف پرونده‌های رسوبی، معرفی طرح پهنه‌بندی حریم و پروژه‌های تعریف‌شده در حریم منطقه ۳ و همچنین نظارت دقیق بر روند عملکرد اجرای آرای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ ازجمله موضوعاتی بود که در این برنامه عملیاتی به آن پرداخته شده است.

آموزش سامانه‌های شهروندسپاری

وی ادامه داد: مشارکت فعال در جلسات مسجدمحوری و شورای اجتماعی محلات، آموزش سامانه‌های شهروندسپاری و ضوابط شهرسازی و استفاده از نتایج طرح‌های نظرسنجی در راستای ارتقای رضایت شهروندان نیز گوشه‌ای از مصوباتی بود که در سرفصل سرمایه انسانی و زیرساخت‌ها تهیه و تدوین شده است.

اصغری همچنین اظهار کرد: انتظار می‌رود برنامه ارائه‌شده به‌صورت جدی توسط همکاران منطقه دنبال شود. براین‌اساس، در برنامه شاخص‌هایی برای ارزیابی فعالیت‌های همکاران در نظر گرفته شده است و براساس آن رتبه‌بندی مناطق انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.