صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

غلامپور در آستانه برکناری از استقلال

  • کد خبر: ۲۳۶۴۶۴
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
مالکان باشگاه استقلال به جواد نکونام توصیه کرده‌اند که نام بهزاد غلامپور را از فهرست دستیاران خود خارج کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال در راستای تقویت این تیم به جواد نکونام توصیه‌هایی کرده‌اند. یکی از موارد خواسته شده از سوی مالکان باشگاه استقلال این است که دستیارانش را تقویت کند. در همین راستا از جواد نکونام خواسته شده روی نام بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌های فصول اخیر قلم قرمز کشیده و فرد دیگری را به این عنوان منصوب کند.

بهزاد غلامپور هنوز پاسخ مدیران باشگاه استقلال در خصوص برکناری بهزاد غلامپور را نداده و همان طور که در خارج نکردن برخی مشاوران خود از پیرامونش اصرار به خرج می‌دهد ظاهرا قصد دارد همچنان غلامپور را در این سمت حفظ کند.


مدیران باشگاه استقلال، اما معتقدند که بودن غلامپور کمکی به این تیم نخواهد کرد و فردی با دانش‌تر باید به این سمت برگزیده شود. در عین حال بهزاد غلامپور در اقدامی عجیب و بحث برانگیز بابت اینکه باشگاه استقلال تولد سید حسین حسینی را تبریک نگفته یک استوری انتقادی منتشر کرده است که جای شگفتی دارد.

غلامپور اخیرا در این راستا در صفحه شخصی خود مطلبی نوشته که مستقیما سیاست‌های مالکان باشگاه استقلال را زیر سوال برده است که باید دید این ماجرا با چه واکنشی از سوی مدیران بالادست باشگاه استقلال مواجه خواهد شد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.