صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طرح «شمیم تلاوت رضوی» با استقبال چشمگیر زائران و مجاوران همراه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی از استقبال بی‌نظیر زائران و مجاوران از طرح «شمیم تلاوت رضوی» در سال جاری خبر داد.

محمد مقومی اظهار کرد: طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» با هدف آموزش قرآن کریم در حرم مطهر رضوی آغازبه‌کار کرد و برای اولین‌بار ثبت‌نام آن به‌صورت الکترونیکی و از طریق پیام‌رسان نسیم رضوان انجام شد.

وی با بیان اینکه با تسهیل‌سازی صورت‌گرفته در فرایند ثبت‌نام این ضیافت قرآنی، امسال شاهد استقبال بی‌نظیر زائران و مجاوران در این طرح بودیم، گفت: امسال ۴ هزار و ۲۹۸ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که این شور و اشتیاق برای فراگیری علوم قرآنی، نویدبخش حضور نسلی فرهیخته و متعهد به آموزه‌های الهی در جامعه است.

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی تصریح کرد: ثبت‌نام الکترونیکی در این طرح با همکاری مرکز فناوری اطلاعات حرم مطهر امام‌رضا(ع) و مهندسان پرتلاش آن مجموعه انجام شد که مورد استقبال زائران و مجاوران قرار گرفت.

مقومی اظهار کرد: هم‌اکنون امکان ثبت‌نام و کلاس‌بندی در پیام‌رسان نسیم رضوان برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است و در آینده‌ای نزدیک، امکاناتی همچون مشاهده نمرات، حضوروغیاب و صدور گواهینامه نیز به آن اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، ۴ هزار و ۲۹۸ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، دو هزار و ۷۹ نفر در رشته قرائت قرآن، یک هزار و ۸۸ نفر در دوره‌های تفسیر و حدیث عمومی (خواهران و برادران) و ۷۱۸ نفر در رشته حفظ جزء‌های منتخب قرآن و ۴۱۳ نفر در دوره‌های نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن و شرح نامه امام‌رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی(ع) و صحیفه سجادیه در بخش ویژه خواهران، شرکت کرده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.