صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسام قربانعلی با بیان اینکه تا روز گذشته حدود ۳۰ هزارنفر از حجاج بیت الله از فرودگاه‌های مدینه و جده به فرودگاه‌های کشور اعزام شدند، اظهار کرد: برای این انتقال تا به این لحظه تاخیر آزار دهنده‌ای در طول عملیات مشاهده نشده و بخش قابل توجهی از پرواز‌ها با تعجیل و زودتر از موعد برنامه ریزی شده از این فرودگاه‌ها انجام شده است.

وی افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال بار در جهت رفاه حال حجاج هیچگونه محدودیت وزنی در نظر نگرفته و حداکثر همکاری را در این بخش داشته است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در خصوص حمل آب زمزم هم به همین صورت است. هیچگونه مشکل و موضوعی برای انتقال وجود ندارد و صرفا یک دستورالعمل در این بخش وجود دارد. مجموعه سازمان هواپیمایی کشور عربستان و فرودگاه‌های جده و مدینه در خصوص ایمنی پرواز‌ها صرفا اقدام به پذیرش آب زمزم به صورت بسته بندی‌های مشخص و قابل تهیه در فرودگاه‌ها و اقصی نقاط شهر کرده‌اند و دستورالعمل خاصی برای انتقال مشخص شده است.

وی همچنین اضافه کرد: غیر از این دستورالعمل، این قوانین فرودگاهی است که برای انتقال بار ممانعت به عمل می‌آوردند در غیر این صورت از جانب شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هیچگونه محدودیتی برای انتقال آب زمزم وجود ندارد.

قربانعلی در پایان گفت: تمام تلاش همکاران در این دو فرودگاه ایجاد حداکثر رفاه و آرامش و حداکثر سرعت برای انتقال حجاج از کشور عربستان به ایران است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.