صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند

  • کد خبر: ۲۳۶۶۳۴
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری به منطقه اشغالی جولان چندین صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با اعلام این خبر اعلام کرد که حال ۲ تن از زخمی‌ها وخیم است.

اذعان این رسانه صهیونیست به حمله مذکور پس از آن صورت می‌گیرد که رزمندگان حزب الله لبنان عصر امروز چند مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله مقر گردان «السهل» در پایگاه «بیت هلل» را مورد حمله قرار دادند.

در این حمله، موشک «فلق» به طور مستقیم به این پایگاه اصابت و بخشی از آن را منهدم کرد؛ حمله‌ای که بر اثر آن، تلفات جانی به نظامیان اشغالگر وارد آمد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد در حمله دیگری، مقر فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش اشغالگر در پایگاه برانیت را با موشک سنگین «برکان» هدف قرار داد که موشک مذکور به طور مستقیم به هدف تعیین شده اصابت کرد؛ انهدام بخشی از این مقر، باعث برجای گذاشتن خسارت جانی در میان نظامیان اشغالگر شد.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه تأکید کرد یک پایگاه نظامیان اشغالگر در شهرک صهیونیست نشین المطله را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که هدف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب الله لبنان افزود حملات مذکور در راستای حمایت از ملت فلسطین و واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان انجام گرفته است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.