صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر یک مدال طلا هم در المپیک پاریس بگیریم، کلاهمان را بالا می‌اندازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا دبیر در مراسم بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم‌های ملی کشتی، گفت: وزیر با تمام وجودش به کشتی خدمت می‌کند و جا دارد از او بخاطر حمایت هایشان تشکر کنم.

رییس فدراسیون کشتی، افزود: بعد از اتفاقاتی که پارسال در ۱۵ ثانیه پایانی کشتی یزدانی و تیلور افتاد تا صبح با او حرف زدم و ما از همانجا کارمان را شروع کردیم.

وی تصریح کرد: بچه‌ها اردو‌های سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند. کار ما در المپیک سخت است. بعد از انقلاب طلا‌های کشتی آزاد در المپیک در حقیقت ۳ مدال طلاست. این نیست که فکر کنیم به ما به راحتی در المپیک طلا می‌دهند. ما اگر یک طلا در المپیک پاریس بگیریم بردیم و کلاهمان را بالا می‌اندازیم.

دبیر ادامه داد: المپیک است و کار سختی داریم. من هم به عنوان مسئول و هم کشتی‌گیر در المپیک بوده‌ام. بار را روی دوش کشتی نگذارند. اگر یک طلا بگیریم برنده شده‌ایم. بچه‌ها در اوج تمرینات هستند و ۲ هفته از تمرینات سنگین آن‌ها باقی مانده است. ما مامور به وظیفه‌ایم و بقیه دست خداست.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به شرایط حسن یزدانی گفت: در مورد حسن یزدانی باید بگویم آبان سال گذشته عمل جراحی انجام داد و برگشتش سخت بود. از سه جا کتف او عمل شده بود. این طور نیست که بگویند بفرمایید حسن آقا! مدال طلا آماده است. آن پسری که آمده (اشاره به کشتی‌گیر آمریکایی) هم کشتی‌گیر خوبی است. اما بچه‌های ما حرفه‌ای هستند و اینطور نیست که با تعریف از رقیب، روحیه‌شان خراب شود.

دبیر تصریح کرد: مردم بدانند المپیک سخت است و هیچ چیز معلوم نیست. والله کار در المپیک سخت است. استرسی نداریم، اما مردم بدانند خم رنگرزی نیست. ما تلاش می‌کنیم. بار روی دوش یزدانی، میرزازاده یا بقیه نگذارند. دیدیم سعید اسماعیلی در یک ثانیه چطور در مجارستان به کشتی‌گیر کوبا باخت. توقع باید پایین بیاید تا باری روی دوش بچه‌ها نباشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.