صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان‌رضوی تاریخ بازگشت آخرین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس خداشناس با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حج ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مکه و مدینه ادامه یافت.

وی افزود: هم‌زمان با اول تیرماه، پرواز نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی در قالب ۲ پرواز و در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه اول تیر با پرواز ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد که این روند با بازگشت ۹ گروه دیگر از حجاج تا ساعت ۵۰ دقیقه بامداد روز اول تیرماه با سایر پرواز‌ها ادامه یافت.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان‌رضوی گفت: بازگشت اولین گروه حجاج مدینه‌قبل در قالب ۶ پرواز به تعداد ۶۵۹ نفر از روز ۵ تیرماه آغاز شد و این روند تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد و آخرین گروه حجاج فردا در قالب ۴ پرواز به تعداد ۶۷۷ نفر به وطن بازمی‌گردند.

خداشناس عنوان کرد: اولین پرواز آخرین گروه حجاج به شماره ۳۶۵۵ ساعت ۵:۱۰ صبح فرودگاه مدینه را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ترک خواهد کرد و ساعت ۹ صبح در مشهد خواهد نشست.

وی گفت: آخرین پرواز حجاج خراسانی ساعت ۲۱ فرودگاه عربستان را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد و ساعت ۵۰ دقیقه بامداد، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد فرود خواهد آمد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.