صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال ممنوعیت های ترافیکی در مسیر برنامه چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی در مشهد خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به برنامه روز ۱۲ تیر ماه به مناسبت چهلم شهید رئیسی و همراهان ایشان در مشهد اعلام کرد: به منظور برگزاری منظم مراسم چهلم شهید جمهور و همراهان ایشان در مشهد، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه، طرح ممنوعیت تردد خودرویی از میدان بسیج به سمت خیابان امام رضا (ع) و همچنین تقاطع شهید اندرزگو به سمت حرم مطهر رضوی اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: پاکسازی مسیر مذکور از خودرو‌های پارک شده همزمان با آغاز ممنوعیت اجرا خواهد شد و اگر مالکان خودرو در محل نباشند، خودرو به پارکینگ برده خواهد شد.

امیدوار خاطرنشان کرد: تمامی کوچه‌های فرعی منتهی به خیابان امام رضا (ع) مسدود خواهد شد و به این مسئله به اطلاع هتلداران و کاسبان این کوچه‌ها نیز رسیده است.

رئیس پلیس راهور همچنین اشاره کرد: تنها خودرو‌های امدادی امکان تردد خواهند داشت. از کسانی که محل کارشان در خیابان امام رضا (ع) می‌باشد خواهشمندیم فردا بدون خودرو تردد نمایند یا پیش از ساعت ۱۲، از این منطقه خارج شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.