صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گروه‌های مقاومت فلسطین چندین پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را موشک‌باران کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود گذشت ۲۶۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان نظامی صهیونیستی «آمیتای» را با چندین موشک «۱۰۷» هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قدس از هدف قراردادن یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله «آر پی جی» در اطراف گورستان غربی واقع در جنوب غرب شهر رفح و درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان متجاوز صهیونیست در این منطقه خبر داد.

علاوه بر این نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی در خط پشتیبانی محور «نتساریم» واقع در جنوب شهر غزه نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده شدند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی صهیونیستی «رعیم» و پایگاه هوایی صهیونیستی «مفلاسیم» موشک‌باران کرده است.

همچنین منابع رسانه‌ای از درگیری شدید میان مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین و نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک «تل الهوی» در جنوب غرب شهر غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها تصریح کردند که این درگیری‌ها با به گوش‌رسیدن صدای انفجار‌های متعدد همراه بوده است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.