صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چهاردهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه تمام سکه، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه ربع سکه و ۵۴۴۶ قطعه نیم سکه به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله گفت: چهاردهمین حراج سکه طلا مرکز مبادله امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۵ هزار و ۱۲ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

این مقام مسئول افزود: از مجموع ۳۰ هزار و ۴۲۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. در حراج نیم سکه نیز ۱۲ هزار و ۴۳۵ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۵۴۴۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۹۲۲ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

او همچین بیان کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه بود به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه با هم نباید بیش از ۵ قطعه باشد. ابرگ الکترونیک؛ از یک تا ۲ میلیون تومان اعتبار خواهید داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.