صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۳) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد‌وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: چهارشنبه (۱۳ تیر) در برخی نقاط شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۴ تا ۱۶ تیر) در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان افزود: طی سه روز آینده، در برخی نقاط جنوب استان سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

وی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته، در برخی نقاط غرب، جنوب غرب، نوار شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: امروز و فردا دریای خزر و طی سه روز آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت‌بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد، به‌تدریج کاهش ابر با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد و پس‌فردا (۱۴ تیر) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان، اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا، شهرکرد با کمینه ۱۰ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد و اهواز با بیشینه ۴۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.