صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۹۷۷
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
یک مهاجم مرد در کافه‌ای در آلمان با اسید به یک زوج حمله کرد و باعث زخمی شدن ۱۴ نفر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از تلویزیون‌ای پی تی ان، در نتیجه یک حمله اسیدپاشی در کافه‌ای در شهر بوخوم در غرب آلمان در راین وستفالیای شمالی ۱۴ نفر زخمی شدند. هدف این حمله احتمالا یک مرد و زن جوان بودند که در کافه حضور داشتند. زخمی‌های حادثه زن همراه مرد جوان، یکی از خدمتکاران کافه و چندین امدادگر هستند که با اسید تماس داشتند.

طبق گزارش تلویزیون آر تی ال آلمان اسید استفاده شده اسید سولفوریک غلیظ بوده است. مارکو بیشاف سخنگوی پلیس یکشنبه عصر گفت که دستکم پنج نفر زخمی شدند، اما بعدا این رقم تا روز دوشنبه اصلاح شد و به ۱۴ نفر رسید.

هنوز انگیزه مهاجم مشخص نیست، اما او یک فرد ۴۳ ساله است و به جرم اقدام به قتل تحت بازجویی قرار دارد. شاهدان گزارش کردند که یک مرد بعد از حمله از صحنه فرار کرده و ناله و فریاد مجروحان نیز شنیده می‌شده است.

اینجا ببینید:

مارکو بیشاف سخنگوی پلیس در این باره بیان کرد که ما می‌توانیم تایید کنیم اسید استفاده شده از نوع غلیظ بوده است. به همین علت باید احتیاط کنیم و خوب است که توانستیم مهاجم را به سرعت دستگیر و خطر متوجه مردم را دفع کنیم.

یکی از شاهدان در این باره عنوان کرد که من صدای ناله و فریاد از داخل کافه شنیدم. فورا بیرون دویدم و دیدم که مردم از چپ و راست صحنه جرم فرار می‌کنند، زیرا بسیار وحشت کرده بودند. یک مرد جوان روی زمین جلوی مغازه من دراز کشیده بود و می‌گفت که سوخته وآتش گرفته است.

منبع: صداوسیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.