صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماجرای بودجه ۲۰۰ میلیاردتومانی سریال «سووشون»

  • کد خبر: ۲۳۷۰۰۶
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
حسین میرطاوسی، مالک یکی از پلتفرم‌ها، درباره وضعیت سریال «سووشون» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین میرطاوسی در نشست این پلتفرم که در نمایشگاه الکامپ برگزار شده بود، درباره سریال‌هایی که تاکنون در این سرویس به تولید رسیده است، گفت: نماوا از سال ۹۵ در دسترس عموم قرار گرفت و تاکنون ساخت ۶۵ سریال را که حدود ۳۰ اثر آن اختصاصی از همین پلتفرم پخش شده، برعهده داشته است.

وی اضافه کرد: «قورباغه»، «خاتون»، «هم‌رفیق» و «جنگل آسفالت» ازجمله این آثار بوده‌اند که همگی پرمخاطب شده‌اند. «قورباغه» پرطرفدارترین سریال برای نسل زد بوده است. «آکتور» و «نوبت لیلی» دیگرسریال‌هایی بوده‌اند که جوایز مختلف بین‌المللی را از آن خود کرده‌اند.

میرطاووسی تصریح کرد: ما به‌خاطر دغدغه فرهنگی، تولید یک سریال ملی و وطن‌پرستانه را در دستورکار داشتیم که گران‌ترین سریال ما شد.

وی با اشاره به هزینه ۲۰۰ میلیاردتومانی برای این سریال عنوان کرد: این سریال با یک بدعهدی مواجه شده که هنوز هم به پخش نرسیده و قفل‌شدن ۲۰۰ میلیارد تومان از سرمایه در گردش هر کسب‌وکاری، آن کار را با مشکل مواجه می‌کند. از آنجا که نماوا سرمایه ملی و متعلق به فرهنگ و سینمای کشور است، امیدوارم این مشکل به‌زودی رفع شود.

وی همچنین به کنداکتور سریال‌ها اشاره و بیان کرد: چهار سریال در حال‌ پخش و چهار سریال در پیش‌تولید داریم. از آثار جدیدی که قرار است به پخش برسد می‌توان به «غربت» و «ازازیل» اشاره کرد و فصل دوم «جنگل آسفالت» هم به‌زودی کلید می‌خورد. «کنسرتینو» نیز این روز‌ها با استقبال زیادی مواجه شده است.

مالک نماوا با اشاره به گسترش فعالیت‌های این پلتفرم بیان کرد: شبکه ورزش و شبکه کودک را در آینده خواهیم داشت. همچنین سریال‌هایی مثل «اکازیون» و «جنگل آسفالت» تعداد کاربران را بیشتر کرده‌اند.

وی یادآور شد: با همه بی‌مهری‌هایی که از دوستان سینمایی داریم، اما می‌خواهیم همکاری خود را با اهالی باسابقه سینما، کارگردانان جوان‌تر و نویسنده‌های جوان در راستای استعدادیابی ادامه دهیم.

میرطاووسی در ادامه در پاسخ به خبری درباره پخش «سووشون» از یکی پلتفرم‌ها اظهار داشت: اصلاً چنین‌چیزی نیست؛ برخی از این‌ها خبرسازی است. حرف‌های زیادی می‌شود، اما در حال حاضر می‌توان گفت حدود ۹۵ درصد فیلم‌برداری «سووشون» آذر سال پیش تمام شد و الان در حال تدوین است. پنج درصد باقی مانده است و به‌زودی پخش آغاز می‌شود.

وی درباره ادامه فیلم‌برداری این سریال با توجه به اینکه نرگس آبیار این روز‌ها در حال تصویربرداری یک سریال دیگر است، بیان کرد: عزیزانی هستند که سر کار‌های دیگر هم هستند، اما با ما هم همکاری می‌کنند.

میرطاووسی در بخش دیگر صحبت‌هایش، درباره تبلیغات در میان سریال‌ها که در برخی پلتفرم‌ها رواج پیدا کرده است، گفت: رفتن به سمت تبلیغات در سریال‌ها امر مرسومی است و غیرطبیعی نیست. اما نماوا به خاطر احترام به مخاطب، برخلاف بقیه پلتفرم‌ها این شکل از تبلیغات را انجام نمی‌دهد. برای ما هم این مدل سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده است، اما سعی کردیم این مقدار برجسته نباشد.

وی درباره شایعاتی نسبت به ورشکستگی این پلتفرم نیز عنوان کرد: خیلی از این شایعات، خبرسازی است و ما هم ناراحت شدیم. تاکنون بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در این سرویس سرمایه‌گذاری شده است.

محمدحسن شانه‌ساززاده، رئیس هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های شاتل، نیز در سخنانی بیان کرد: هر زمان ما دنبال این بوده‌ایم که حق و حقوقی را زنده کنیم، این شایعات از طرف برخی تهیه‌کنندگان که دوبرابر برای یک اثر طلب کرده‌اند و البته دوبرابر هم به آن‌ها پرداخت شده، مطرح شده است.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.