صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۷۱۸۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
علیپور که به نظر می‌رسد پیشنهاد‌های مالی خوبی از دو باشگاه استقلال و به ویژه تراکتور دارد پیش بینی می‌کرد با پیشنهاد مالی بهتری از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، همان طور که شب گذشته در خبری اختصاصی از جلسه علی علیپور با باشگاه پرسپولیس خبر دادیم، این جلسه عصر دیروز در محلی خارج از باشگاه پرسپولیس برگزار شده است.

علیپور که به نظر می‌رسد پیشنهاد‌های مالی خوبی از دو باشگاه استقلال و به ویژه تراکتور دارد پیش بینی می‌کرد با پیشنهاد مالی بهتری از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شود، اما وقتی متوجه شد سقف رقم دریافتی‌های باشگاه پرسپولیس رقمی بین ۲۰ تا ۲۱ میلیارد است اعلام کرد برای گرفتن تصمیم نهایی نیاز به زمان بیشتری دارد.

علیپور اگرچه رقم خاصی را به پرسپولیس اعلام نکرد، اما تصور او این بود با توجه به این که بازیکن لژیونر است و تیم‌های دیگر پیشنهاد ۴۰ میلیاردی به او داده اند، او می‌تواند با قراردادی ۳۰ میلیاردی و با ۱۰ میلیارد تخفیف راهی پرسپولیس شود، اما عصر دیروز متوجه شد که باید به تیم سابقش ۲۰ میلیارد تخفیف بدهد و به همین دلیل از مدیران پرسپولیس برای گرفتن تصمیم نهایی کمی وقت خواست.

گفتنی است علی علیپور همواره در سال‌های اخیر در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود دوست دارد بار دیگر به پرسپولیس برگردد و از پیشنهاد این تیم در هر شرایطی استقبال می‌کند. از این رو باید منتظر بود و دید او درنهایت با پیشنهاد کمتر پرسپولیسی‌ها کنار می‌آید یا همچون ترابی و بقیه بازیکنان تصمیم میگیرد فوتبالش را در تراکتور یا حتی استقلال دنبال کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.