صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام

  • کد خبر: ۲۳۷۲۰۵
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
اگر جوادنکونام در نهایت مهدی‌پور را تایید کند نام این بازیکن برای نیم فصل دوم به استقلال اضافه خواهد شد. مهدی‌پور نیم فصل اول را به دلیل پارگی رباط از دست خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وضعیت مهدی مهدی‌پور، هافبک بازیساز استقلال با این تیم کاملا مبهم است و روشن نیست که باشگاه استقلال آیااین بازیکن را در فهرست نفرات نهایی خود قرار خواهد داد یا خیر؟!

این بازیکن به طور قطع در نیم فصل اول قادر به همراهی استقلال نخواهد بود، اما مسئله‌ای که ذهن مهدی‌پور را درگیر خود کرده این است که آیا درنیم فصل دوم در لیست نهایی استقلال قرار خواهد گرفت یا خیر؟! مهدی‌پور به نزدیکان خود اعلام کرده اگر بداند استقلال در نیم فصل دوم قطعا نامش را در فهرست قرار خواهد داد، به خاطر این تیم تا نیم فصل دوم صبر خواهد کرد، اما اگر گارانتی لازم به این بازیکن برای حضور در استقلال داده نشود، احتمالا مهدی‌پور تصمیم دیگری خواهد گرفت و شاید پیش از شروع فصل جدید قرارداد جدیدی با دیگر تیم‌ها به امضاء برساند. ظاهرا یک تیم حاضر است در همین حال که مهدی‌پور با مصدومیت مواجه است، با او قرارداد امضاء کند تا درنیم فصل دوم به ترکیب اضافه شود.


 اما باشگاه استقلال هنوز درباره اینکه قطعا مهدی‌پور را می‌خواهد یا نمی‌خواهد صحبتی با این بازیکن نداشته است. بازیکن مصدوم استقلال نیز از این وضعیت راضی نیست و درانتظار است تا جواد نکونام طی نشستی که با مسئولان باشگاه استقلال خواهد داشت درباره او نیز نظر نهایی را اعلام کند. به هرحال اگر نکونام راضی به تایید مهدی‌پور شود این بازیکن به درمان خود ادامه خواهدداد تا زمان بازگشتش به میادین فوتبال فرا برسد و بتواند در نیم فصل دوم برای استقلال به میدان برود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.