صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های فوتبال آلمان و اسپانیا حساس‌ترین مسابقه یورو ۲۰۲۴ را درمرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال اسپانیا و آلمان از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳) در استادیوم اشتوتگارت آره‌نا به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که بسیاری از هواداران فوتبال امیدوار بودند در فینال این دوره از رقابت‌ها شاهد جدال دو تیم باشیم.

لاروخا در مرحله قبل موفق شد تیم شگفتی ساز گرجستان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و ژرمن‌های میزبان هم در یک بازی سخت با نتیجه ۲ بر صفر از سد دانمارک گذشتند.

آلمان بعنوان تیم میزبان برنامه‌های زیادی برای این جام دارد و به طور قطع نمی‌خواهد در این مرحله از گردونه رقابت‌ها کنار برود. حضور نویر در خط دروازه، کروس در کمربند خط میانی و جمال موسیالا در خط آتش مانشافت باعث شده تا خیلی از طرفداران فوتبال از همین حالا اسم این تیم را روی جام حک کنند.

در سوی مقابل، اما اسپانیایی قرار دارد که به شدت دنبال تغییر نسل است و دیگر از ستاره‌هایی که در تورنمنت‌های مختلف برای این تیم به میدان می‌رفتند خبری نیست و بازیکنان این تیم در یک جین جوان با استعداد و درجه یک خلاصه شده اند. لامین یامال، نیکو ویلیامز و رودری مثلث هجومی خطرناک اسپانیایی‌ها هستند که بدون شک موی دماغ تیم میزبان خواهند شد.

با اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دیدار تیم‌های اسپانیا و آلمان را آنتونی تیلور از انگلیس سوت خواهد زد. همچنین استوارت اَتول از انگلیس هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این دیدار انتخاب شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.