صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: شاهد حضور پرشورتر و پررنگ‌تر مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری هستیم به طوری که به علت تراکم جمعیت هماهنگی‌های لازم جهت انتقال شعبه سیار به برخی شعب انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف با حضور در مسجد امام‌خمینی(ره) شهرک ابوذر، رأی خود را به صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از صبح امروز که انتخابات آغاز شده، در اتاق وضعیت حضور داشتیم و طی بازدید‌هایی که از شعب اخذ رای به عمل آمده شاهد حضور پرشورتر و پررنگ‌تر مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری هستیم به طوری که به علت تراکم جمعیت هماهنگی‌های لازم جهت انتقال شعبه سیار به برخی شعب انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ساعات اولیه فرایند رای‌گیری است شاهد مشارکت بالای مردم هستیم؛ ان‌شاءالله که مردم از فرصت استفاده کنند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند. مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و آزمونی است برای مردم که نشان دهند پای کار انقلاب ایستاده‌اند.

شهردار مشهد در ادامه گفت: در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری رئیس حوزه‌های انتخابیه مشهد شهرداران مناطق هستند و ما در چارچوب وظایف قانونی خود پای کار انتخابات آمدیم و اقدامات مورد نیاز برای برگزار انتخاباتی سالم و پرشور و با نشاط را در دستور کار قرار دادیم که در همین راستا زمینه مناسب رفاه شهروندان جهت حضور پای صندوق‌های رای،   اطلاع‌رسانی در شهر، تبلیغات و اکران شهری جهت ایجاد شور و شعف انتخاباتی میان مردم از اقداماتی بود که انجام دادیم و تمام اینها در چاچوب وظایف قانونی ما بوده است. ان‌شاءلله دولتی مقتدر و پای کار مردم روی کار خواهد آمد که خدمات دولت شهید رئیسی را ادامه دهد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.