صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از پیگیری برای پلمب طلافروشی‌هایی خبر داد که با وجود هشدار‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و تأکید بر تعطیلی واحد‌های صنفی به فعالیت خود ادامه دادند. او همچنین به دلال‌های زیرزمینی طلا هشدار داد.
سعیده ساجدی‌نیا - محمدباقر معبودی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به تعطیلی طلافروش‌ها از ۲۰ اسفند تا ۲۳ فروردین ۹۹ در پی دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: متأسفانه تعداد انگشت‌شماری از واحد‌های صنفی با بی‌توجهی همچنان به فعالیت خود ادامه دادند که در جریان بازرسی‌های انجام شده، به آن‌ها اخطار داده شد. این اخطار‌ها به اداره اماکن اطلاع‎رسانی شد تا پلمب یک‌ماهه واحد‌های متخلف را پیگیری کنند.

او با اعلام این که «۱۳۰۰ مغازه طلافروشی در مشهد فعال هستند»، گفت: ۶۰ نماینده از سوی اتحادیه بر روی نحوه فعالیت طلافروش‌ها نظارت کامل دارند و طبق گزارش‌های انجام شده، بیشتر واحد‌های صنفی طلافروش مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کرده و تنها ۳ تا ۴ مورد نسبت به دستورالعمل‌ها بی‌توجه بوده‌اند.

معبودی‌نژاد همچنین هرگونه فعالیت زیرزمینی خرید و فروش طلا و جواهرات در ایام تعطیلات کرونایی را مصداق تخلف دانست و گفت: اگر گزارشی در این باره به اتحادیه برسد، قطعا پیگیری می‌کنیم و احتمال دارد کمیسیون‌ها از اوایل اردیبهشت فعال شوند و رسیدگی به شکایات را آغاز می‌کنند، اما تاکنون ثبت شکایتی در این‌باره نداشته‌ایم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد درباره خرید و فروش طلا در سایت‌ها نیز اظهارکرد: این شیوه نیز وجاهت قانونی ندارد و بازرسان اتحادیه تذکرات لازم را می‌دهند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.