صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: مشارکت حداکثری مردم منجربه افزایش کارآمدی نظام می‌شود و زمینه‌های لازم را برای نظارت و مطالبه‌گری آن‌ها از مسئولان فراهم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ‌دوم ستاد محمدرضا معصومی در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، در پای صندوق‌های رأی این منطقه حاضر شد و ضمن بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش کارآمدی دولت آینده، به نظام کمک می‌کند تا نیاز‌ها و خواسته‌های واقعی مردم را به‌درستی شناسایی کند و در مسیر رفع آن‌ها گام بردارد.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی، انسجام و ثبات نظام را به جامعه جهانی مخابره می‌کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: در سایه ثبات و امنیت، مردم احساس آرامش و آسودگی خاطر بیشتری دارند و با انگیزه بیشتری در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مشارکت می‌کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، خاطرنشان کرد: کارآمدی نظام، به ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد منجر می‌شود و این امر حس بودن عدالت و انصاف در جامعه را در مردم تقویت می‌کند و آن‌ها را به مشارکت در نظام تشویق می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.