صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مردم بدانند سرنوشتشان در گروی انتخاب آن‌هاست و کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در اتاق وضعیت انتخابات در فرمانداری مشهد اظهار کرد: امروز، دومین مرحله از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، در سطح مشهد در حال برگزاری است و مشارکت مردم در ابتدای صبح قابل‌توجه بوده است.

وی با تأکید بر این موضوع که این مشارکت نشانگر اهمیت انتخاب رئیس‌جمهور برای مردم است، افزود: شهرداری مشهد در انتخابات این دوره و دوره‌های گذشته نقش فعالی داشته و مدیریت شعب، پشتیبانی و هماهنگی‌ها را برعهده داشته است.

این عضو شورا ادامه داد: همکاران بنده در شهرداری، تمام‌قد پای کار آمدند و با مشارکت خوب مردم، خستگی همکاران ما نیز رفع خواهد شد.

ناصحی تأکید کرد: مردم بدانند سرنوشتشان در گروی انتخاب آن‌هاست و کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود.

این عضو شورا گفت: از کسانی که صدای من را می‌شنوند، می‌خواهم که برای انتخابات و رأی‌دادن خود را آماده کنند و با رأی‌دادن به گزینه اصلح، آینده خوبی برای جمهوری اسلامی رقم بزنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.