صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور با با تبریک به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب گفت: انتخابات در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  احمد وحیدی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت دیدند انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و امروز رقابت‌ها به رفاقت و همکاری برای دستیابی به پیشرفت کشور تبدیل می‌شود.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی و مشارکت بالغ بر ۳۰میلیون مردم به اتمام رسید و آقای مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، منتخب مردم شد. به آقای پزشکیان تبریک گفته و از آقای جلیلی و نامزد‌های مرحله اول تشکر می‌کنم.

وی با تشکر از رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، خانواده شهدا بویژه شهید رئیسی، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مربوط، شورای نگهبان، شورای سران قوا، مخبر، فرماندهی انتظامی، رسانه ها، وزارت خارجه، وزارت ارتباطات، دفاع، اطلاعات، سپاه، بسیج، ستادکل نیرو‌های مسلح و مردم کشور ادامه داد: فرمانداری ها، استانداری‌ها و وزارت کشور در این چند ماه چندین انتخابات فشرده را برگزار کردند. وزار ت اطلاعات با توطئه‌های دشمن در این ایام مقابله کرد. قوه قصاییه نیز کمک کرد تا اخلالی در کار انتخابات ایجاد نشود. این انتخابات یک انتخابات نمونه بود.

وزیر کشور افزود: شهید رئیسی و دولت او صادق الوعد بود و ما از ایشان آموختیم که امور کشور را به خوبی اجرا کنیم. برخی حرف‌های نادرستی بیان کرده و سعی کردند در انتخابات خدشه وارد کنند ولی ملت دیدند انتخابات در سلامت کامل برگزار شد.

وزیر کشور افزود: امروز رقابت‌ها به رفاقت و همکاری برای دستیابی به پیشرفت کشور تبدیل می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.