صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم‌بازار ویژه هیئت‌های مذهبی گفت: با فرارسیدن ماه محرم و صفر، بیش از ۸ هزار تُن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ بین هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جبرئیل برادری درمورد تخصیص سهمیه تنظیم‌بازار اقلام و کالا‌های ضروری ویژه محرم برای هیئت‌های مذهبی گفت: این کالا‌ها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.

وی افزود: این اقلام به هیئت‌های مذهبی با معرفی‌نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سیدالشهدا(ع) عرضه می‌شود.

برادری بیان کرد: این اقلام شامل ۷۵۰ تن گوشت قرمز، ۲۶۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۲۰۵ تن برنج و ۱۴۰۰ تن شکر است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام، مقرر شده است توزیع این کالا‌ها با معرفی‌نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر تهران و مباشرین در سطح شهرستان صورت گیرد.

برادری تصریح کرد: هیئات مذهبی می‌توانند با دردست‌داشتن معرفی‌نامه، به سردخانه‌های تهرانپارس و هشت‌شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و مباشرین سازمان تبلیغات و امور مساجد برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

برادری در خصوص قیمت این کالا‌ها گفت: برنج با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان، شکر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد (میانگین) ۳۰۰ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در این طرح عرضه خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب، در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا(ع) قدمی برداشته باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.