صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پیامی، از مردم برای حضور پرشور در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پیامی، از مردم برای حضور حماسی در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد؛ متن پیام به شرح ذیل است:

با عنایت خداوند متعال، رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بصیرت و همراهی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی، بار دیگر برگ زرینی در کارنامه و تاریخ غرورآفرین کشور عزیزمان رقم خورد و شاهد حضور پرشور و انقلابی دیگری از هموطنان در پای صندوق‌های رای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم.

انتخاباتی که نشان داد، ملت ایران با صلابت و اقتدار و با جان و دل، پشتیبان میهن اسلامی خود و رهرو ارشادات و راهنمایی‌های حکیمانه رهبر خود است و با حضوری حماسی در تعیین سرنوشت خود مشارکت پرشوری داشتند.

شما مردم بصیر و زمان‌شناس به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از عموم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه شهروندان عزیز شهر امام مهربانی‌ها و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بابت خلق حماسه ۱۵ تیرماه، کمال تقدیر و تشکر را دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.