صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قاضی‌زاده‌هاشمی در پیامی، پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از برهه‌های خطیر، صلابت و متانت خود را به نمایش گذاشت و عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد؛ دوستان ملت را دل‌شاد و دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی را مایوس نمود.

حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه پی در پی، حماسه‌ای با شکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود که بی‌تردید تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی نیز خواهد شد.

با پایان انتخابات که دوران شور و هیجان است، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌گردد و هیجانات و التهابات جای خود را به همدلی و همراهی خواهد داد. مطمئنم مساعی دلسوزان، همگامی نخبگان و حمایت آحاد جامعه از منتخب مردم، جلوه‌ای دیگر از هوشمندی و هوشیاری ملت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رئیس‌جمهور شهیدمان، به منتخب مردم برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور همه مردم ایران، تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم.

 تردید ندارم مادامی که دولت اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه‌ خود دانسته و آن را برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به کشور و نظام اسلامی بکار بندد، مدد الهی هم یارش خواهد بود و می‌توان شاهد تحکیم هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.