صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۷۶۶۵
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۱۱ نفر از فعالان یک شرکت بزرگ هرمی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود، از فعالیت یک شرکت هرمی مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با انجام تحقیقات گسترده میدانی، محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در محدوده بولوار احمدآباد شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، ۱۱ سرشاخه این شرکت هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل، تعدادی جزوات آموزشی و لیست آموزش‌های لازم در رابطه با شرکت هرمی را کشف کردند.

سرهنگ چراغ با بیان اینکه فعالیت این‌گونه شرکت‌ها هیچ وجهه قانونی ندارد، گفت: شایع‌ترین شیوه و شگرد شرکت‌های هرمی اغفال جوانان جویای کار در مشاغل با درآمد بالاست.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی، خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این‌گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.