صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: موبایل‌قاپ حرفه‌ای با ۳۸ فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان افزود: یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی کلانتری رسالت مشهد هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان "المهدی" جوان موتورسواری را در حال قاپیدن گوشی تلفن همراه یک شهروند مشاهده کرد و وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: راکب موتورسیکلت پس از سرقت با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر داد و به صورت خلاف مسیر از محل متواری شد و پس طی کمتر از ۵۰۰ متر از صحنه سرقت پشت چراغ قرمز، موتورسیکلت را رها و پا به فرار گذاشت.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه، متهم را که فردی سابقه‌دار است، دستگیر و در بازرسی بدنی از وی، گوشی تلفن همراه مال‌باخته را کشف کردند.

نگهبان افزود: این متهم تاکنون به ۳۸ فقره موبایل‌قاپی در سطح شهر مشهد در سه ماه گذشته اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی قضایی، متهم برای کشف دیگرجرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از شهروندان خواست تا هنگام صحبت‌کردن با تلفن همراه در کوچه و خیابان، دستگاه را به گونه‌ای در دست بگیرند که خارج‌کردن و قاپیدن آن به‌سادگی اتفاق نیفتد.

نگهبان افزود: حفظ جان از حفظ مال مهم‌تر است؛ از این رو اگر سارقان با توسل به زور، قصد سرقت تلفن همراه یا کیف دستی را داشتند، شهروندان مقاومت نکنند و فقط مشخصات ظاهری سارقان و وسایل نقلیه آن‌ها را به خاطر بسپارند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.