صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز، ۱۷ تیرماه، در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، تهران و البرز، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، برخی نقاط جنوب و جنوب شرق استان فارس، جنوب یزد و جنوب اصفهان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دوشنبه، ۱۸ تیرماه، علاوه بر مناطق فوق، این شرایط جوی در ارتفاعات گلستان نیز رخ خواهد داد. سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۹ و ۲۰ تیرماه، برخی نقاط در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز و برخی نقاط استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی، جنوب سیستان و ارتفاعات هرمزگان و کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان بیان کرد: پنجشنبه، ۲۱ تیرماه، در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد. از امروز تا پایان هفته در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، برخی مناطق مرکزی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید، پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. امروز و فردا خلیج فارس، دریای عمان و از یکشنبه بعدازظهر تا سه‌شنبه، دریای خزر مواج خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده عنوان کرد: آسمان تهران فردا، ۱۸ تیرماه، صاف تا قسمتی ابری، از بعدازظهر افزایش باد و ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد و پس‌فردا، ۱۹ تیرماه، صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، در بعدازظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی فردا و پس‌فردا اردبیل با کمینه ۱۳ و ۱۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.