صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سعید صادقی در تور یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید صادقی وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس از ابتدای نیم‌فصل دوم فصل گذشته با اضافه شدن اورونوف به نیمکت پرسپولیس میخکوب شد و در دقایقی هم که فرصت حضور در میدان را کسب می‌کرد نمی‌توانست عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد.

سعید صادقی در پایان این فصل قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسید، اما با وجود جدایی مهدی ترابی از جمع سرخ‌پوشان، به نظر می‌رسید که فرصت برای سعید صادقی فراهم شده تا بتواند به ترکیب سرخ‌پوشان بازگردد، اما عملکرد ضعیف این بازیکن، تا کنون مانع از آن شده تا مدیران پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد صادقی باشند.

با این وجود شائبه‌هایی در رسانه‌ها مطرح شده که صادقی در پرسپولیس ماندنی است، اما به نظر می‌رسد صادقی در حال بازارگرمی است تا رقم قرارداد خود را برای تمدید افزایش دهد. با این وجود که مدیران پرسپولیس رغبتی برای تمدید با صادقی ندارند، یحیی گل محمدی سرمربی جدید فولاد، برای تقویت تیمش به سراغ صادقی آمده است.

سعید صادقی در پرسپولیس و شهرخودرو با یحیی گل‌محمدی کار کرده و جزو مهاجمان محبوب یحیی محسوب می‌شده است. حالا گل‌محمدی از این فرصت استفاده کرده و با وجود رغبت پایین و تعلل مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد صادقی، در صدد جذب شاگرد قدیمی خود برای تقویت خط حمله تیمش است.

حال باید منتظر ماند که در روز‌های پیش‌روی فصل نقل و انتقالات تابستانی، مدیران پرسپولیس یک مهاجم دیگر را هم پس از ترابی از دست خواهند داد یا روی صادقی ریسک کرده و او را در پرسپولیس حفظ خواهند کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.