صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که حزب‌الله بزرگ‌ترین حمله هوایی و یکی از بی‌سابقه‌ترین حملات خود در درگیری‌های کنونی را به انجام رسانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مرکز آمارگیری فنی الکترونیکی ارتش رژیم صهیونیستی در «جبل حرمون» در حمله‌ای بی‌سابقه برای اولین بار از جنگ اکتبر ۱۹۷۳ تاکنون از سوی حزب‌الله هدف قرار گرفته است.

این منبع تاکید کرد که این حمله بزرگترین حمله نیروی هوایی حزب‌الله لبنان از هشتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز درگیری‌های مرزی میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

بر اساس اعلام این منبع، مرکز آمارگیری فنی «جبل حرمون» از نظر اهمیت با پایگاه نظامی صهیونیستی «میرون» برابری می‌کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب واکنش به تعرض و تروری که دشمن اسرائیلی روز گذشته در منطقه البقاع به انجام رساند، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه هفتم جولای ۲۰۲۴ حمله‌ای هوایی را با چندین گروه پیاپی از پهپاد‌های انتحاری به مرکز آمارگیری فنی و الکترونیکی دوربرد در جهت شرق (دیده‌بانی التزلج شرقی) در جبل حرمون واقع در جولان اشغالی به انجام رساندند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: این پهپاد‌ها به گنبدها، تجهیزات جاسوسی، اطلاعاتی و سامانه‌های فنی این مرکز برخورد کردند و تجهیزات هدف قرارگرفته را منهدم کردند. همچنین این عملیات به حریق گسترده در این مرکز انجامید.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.