صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ستاره سرخ‌پوشان در صفحه شخصی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت: همه برای ماندن من تلاش کردند، تلاش‌هایی که دیر بود شاید... خودم هم تلاش کردم، ولی تلاش‌های من هم دیر بود.

به گزارش شهرآرانیوز، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع پرسپولیس که از ابتدای آغاز نقل و انتقالات صحبت‌های زیادی درمورد ماندن یا رفتن او از پرسپولیس مطرح بود سرانجام با انتشار یک پست اینستاگرامی رفتنش از پرسپولیس را تایید و از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر در صفحه شخصی اش نوشت: "تعهد. در تمام این دوسال هرچه در توان داشتم گذاشتم تا وجدان راحتی داشته باشم موقع رفتن، که نتیجه‌اش شد قهرمانی‌های لیگ، جام حذفی و سوپرجام.از هیچکس هیچ گله‌ای ندارم، اتفاقا همه برای موندن من تلاش کردن، تلاش‌هایی که دیر بود شاید... خودم هم تلاش کردم، ولی تلاش‌های من هم دیر بود.تقصیر رفتن من گردن هیچکس نیست...قطعا نه وقتی اومدم محبوب بودم نه وقتی قهرمان شدیم محبوب شدم، الان که وقت رفتن رسیده محبوب نیستم، ولی پر افتخارم...و سربلند به‌خاطر قهرمانی‌هایی که با این لباس زیر این پرچم بدست اوردم. هرکسی منو بشناسه می‌دونه که ادم قدرشناسی هستم. در تمام این دوسال با کمی و کاستی من ساختید و از من بخاطر تیم حمایت کردید ممنونم بابت همه اتفاقات خوب و شرمنده اگر ضعفی بودهمیشه حرمت هر جایی که بودم رو نگه داشتم و احترام شماهم برام واجبه قطعا خیر در آن چیزی هست که اتفاق خواهد افتاد. یاعلی. بدرود.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.