صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: هوای گرم تا پنجشنبه (۲۱ تیر) در استان ماندگار است و در این روز هوای مشهد به ۳۷درجه می‌رسد؛ طی روز‌های پایانی هفته، میزان ابرناکی افزایش خواهد یافت.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز و روز‌های آینده پدیده غالب جوی استان به ویژه در مناطق بادخیز ازجمله جنوب شرق و غرب استان به‌تناوب وزش باد و خیزش گردوغبار پیش‌بینی می‌شود؛ به‌طوری‌که در برخی ساعات، وزش باد شدید و موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی افزود: هوای گرم تا پنجشنبه (۲۱ تیر) در استان ماندگار است و در این روز، هوای مشهد به ۳۷درجه می‌رسد. طی روز‌های پایانی هفته، میزان ابرناکی افزایش یافته و در برخی مناطق به‌ویژه در دامنه‌های هزارمسجد، رگبار باران و وقوع رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با ۱۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و سرخس با ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان‌رضوی بوده‌اند و نوسانات دمایی کلانشهر مشهد در همین مدت، بین ۲۲ تا ۳۴ درجه ثبت شده است؛ همچنین امشب میانگین دمایی مشهد بین ۲۳ و ۳۵ درجه پیش‌بینی می‌شود.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.