صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام

  • کد خبر: ۲۳۸۰۴۴
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
حسن تفتیان گفت: شرایط آمادگی خوبی دارم و در ۹۰ درصد آمادگی هستم. امیدوارم در مدت باقی مانده تا مسابقه‌ام به ۱۰۰ درصد آمادگی برسم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن تفتیان سریع‌ترین مرد ایران موفق شد از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورد تا سومین المپیک خود را تجربه کند.

تفتیان در مورد کسب سهمیه بازی‌های پاریس گفت: از قبل تقریبا مشخص بود که کسب سهمیه می‌کنم از همین رو در یک سال گذشته تمام تلاشم را کردم که شرایط تمرینی خوبی را برای خودم فراهم کنم. بااینکه متاسفانه فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد و این تغییر مدیریت هر چند ماه یک بار باعث می‌شد، نتوانیم اردویی مستمر و با برنامه داشته باشیم، اما هر آنچه از دستم برمی‌آمد را به خوبی انجام دادم و تمام تلاشم را می‌کنم که نماینده خوبی برای کشورم باشم.

او در ادامه افزود: شرایط آمادگی خوبی دارم و در ۹۰ درصد آمادگی هستم. امیدوارم در مدت باقی مانده تا مسابقه‌ام به ۱۰۰ درصد آمادگی برسم. همراه با مربی‌ام روی نقاط تکنیکی بیشتر کار می‌کنیم تا صدم‌های ثانیه بیشتری را کم کنیم و با زمان بهتری در المپیک حاضر شویم.

تفتیان در مورد ارزیابی خود از اینکه تا چه مرحله‌ای از المپیک صعود خواهد کرد، گفت: هیچ‌وقت برای خودم مرزی نگذاشته و همیشه سعی کرده‌ام بهترین خودم باشم. برای هر مرحله برنامه‌ریزی کرده‌ام. بسیار امیدوارم که به راحتی به مرحله نیمه‌نهایی برسم و تمام تلاشم را کنم که به فینال صعود کنم تا رقابت خوبی با بهترین‌های دنیا داشته باشم.

او به انتخاب احسان حدادی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی اشاره و بیان کرد: به آقای حدادی که شاخص‌ترین ورزشکار دوومیدانی ایران و اعتبار و افتخار دوومیدانی ما در دنیاست، تبریک می‌گویم. امیدوارم با مدیریتش و کمک همه دوستان، دوومیدانی ایران به جایگاه واقعی این رشته از نظر نوع علاقه و چرخش مالی برسد.

تفتیان با بیان اینکه آقای حدادی بهتر از من دغدغه‌ها و شرایط ورزش حرفه‌ای را می‌داند، تاکید کرد: دوومیدانی مخصوصا در ایران جای کار زیادی دارد و زیرساخت‌های خیلی خوبی می‌خواهد، چون دوومیدانی در کشور ما با دنیا خیلی فاصله دارد و این امر زمانبر و هزینه‌بر است. امیدوارم این اتفاق‌ها به واسطه مدیریت آقای حدادی زمان کمتری ببرد و با شناختی که دارد دوومیدانی کشور را روز به روز در بخش‌های مختلف توسعه بدهد.

سریع‌ترین مرد ایران مهمترین دغدغه خود را حضور مربی‌اش در المپیک عنوان کرد و گفت: در این مورد با آقای حدادی تلفنی صحبت کرده‌ام و قول داده تمام کار‌های لازم را انجام دهد. با توجه به اینکه اسم مربی من در دوران قبلی در لانگ لیست بازی‌ها قرار نگرفته است، امیدوارم در این مدت با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، در المپیک کنارم باشد تا از نظر عملکرد فنی و ذهنی کمکم کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.