صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی از فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه برای طبخ و توزیع غذای گرم درقالب پویش «اطعام و احسان حسینی‌(ع)» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا سلم‌آبادی با تشریح برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در ایام محرم و صفر، اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری ۶۰۰ مرکز نیکوکاری و هیئات مذهبی در استان از ابتدای محرم آغاز و تا پایان صفر ادامه دارد. در قالب پویش اطعام و احسان حسینی(ع)، حدود ۶۰۰ آشپزخانه در استان با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین اقدام به طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، با ۶۰۰ آشپزخانه فعال بیش از ۳ میلیون پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود که این عدد، هم از نظر کمی و هم ریالی، نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به پویش احسان حسینی گفت: این پویش نیز یکی دیگر از پویش‌هایی است که در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود که در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی نیز در حوزه‌های درمان و مسکن برای نیازمندان و مددجویان انجام می‌شود که در واقع خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذر خود را در این بخش اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) خراسان‌رضوی با اشاره به پیش‌بینی توزیع بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان در طرح احسان حسینی، بیان کرد: درقالب این پویش، خیران و نیکوکاران می‌توانند در حوزه‌های درمان بیماران، ودیعه، تعمیر و احداث مسکن نیز ورود کنند. کمیته امداد در پویش «به عشق حسین‌(ع)» نیز اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و هم‌وطنان می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.

سلم‌آبادی با بیان اینکه کمیته امداد استان طبق روال هرساله، پایگاه‌هایی را در اطراف حرم مطهر جهت حامی‌یابی در روزهای تاسوعا و عاشورا فعال خواهد کرد، گفت: همه‌ساله استان ما در ایام تاسوعا و عاشورا بیشترین جذب حامی را در کشور به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: خیرین می‌توانند از طریق سرشماره *۸۸۷۷*۰۵۱# یا از طریق شماره‌کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۴۱۳ کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند. همچنین خیرین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۱ یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و نیز مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.