صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران

  • کد خبر: ۲۳۸۱۲۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر در محور مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد و گفت: در این عملیات از خودروی متهمان ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین باباپور درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به تهران، گشتزنی و پایش نامحسوس خودرو‌های عبوری در بزرگراه‌ها را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن به یک دستگاه خودروی پژو پارس درحال عبور مشکوک شد و آن را زیر نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: در نهایت ماموران با هماهنگی مرجع قضائی ضمن رعایت کلیه موازین قانونی، موفق شدند در یک عملیات منسجم و دقیق، خودروی متهمان را متوقف کرده و در بازرسی از خودرو مقدار ۲۴۵ کیلوگرم تریاک را که به شکل حرفه‌ای در بخش‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه سه سرنشین این خودرو نیز بازداشت شدند، گفت: خودروی مذکور به پارکینگ و متهمان به همراه موادمخدر کشف شده به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر اعتراف کردند.

باباپور با اشاره به تشکیل پرونده برای سه متهم دستگیر شده، اظهارکرد:‌متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان در حال انجام است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.