صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایشگاه «این شرح بی‌نهایت» ۲۲ اثر عکاسی از آیین‌ها و نشانه‌های عاشورایی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، «این شرح بی‌نهایت» عنوان نمایشگاه عکس گروهی است که این روز‌ها در نگارخانه فردوسی مشهد در حال برگزاری است؛ نمایشگاهی که ۲۲ اثر عکاسی از ۳۰ عکاس خبری و مستند مشهدی بر دیوار‌های آن آویخته شده است تا نگاهی دیگر از عزاداری را پیش چشم مخاطبان بنشاند.

در واقع «این شرح بی‌نهایت» آثاری از عکاسان جوان و تازه‌کار، اما بااستعداد مشهدی را کنار آثاری از بزرگان و پیشکسوتان و صاحب‌نامان عرصه عکاسی شهر به نمایش گذاشته است تا مخاطبان را با انواع نگاه به نشانه‌ها و آیین‌های عاشورا و عزاداری آشنا کند.

دبیرخانه عکس جهاددانشگاهی در همین زمینه توضیح می‌دهد: «این شرح بی‌نهایت» نمایشگاهی است که در راستای برنامه‌های عکاسانه خانه عکس جهاددانشگاهی، برگزار شده است.

حمید سبحانی درباره ویژگی مهم این نمایشگاه می‌گوید: حضور عکاسان جوان در کنار عکاسان پیشکسوت و نام‌آشنای مشهدی در این نمایشگاه سبب شده است تا آثار متنوعی از جلوه‌های بصری آیین‌ها و نشانه‌های عاشورایی و عزاداری به نمایش گذاشته شود.

او اعلام می‌کند: این نمایشگاه از ۱۷ تیر ۱۴۰۳ برابر با اول محرم کار خود را آغاز کرده و تا روز قبل از تاسوعای حسینی، هر روز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه شرح بی‌نهایت هر روز عصر، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه فردوسی، واقع در سه‌راه ادبیات، جهاددانشگاهی مشهد، برپاست.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.