صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد درخصوص ناوگان اتوبوسرانی مشهد.

 به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مسائلی که شهروندان در هنگام استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی باید به آن توجه ویژه داشته باشند، داشتن من‌کارت و شارژ کافی برای جلوگیری از معطلی خود یا دیگر مسافران است. از دیگر موضوعات مطرح شده در این زمینه می‌توان به جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس، برای ‌سرگردان نشدن مسافران در برخی از خطوط اشاره کرد.

شهروندی در راستای پیگیری یکی از این دغدغه‌ها در پیامی به ستون حرف مردم نوشته است: در تاریخ ۲۷ خرداد‌۱۴۰۳، راننده اتوبوس خط ۸۸ برای یک مسافر به دلیل نداشتن من‌کارت، پنج‌دقیقه اتوبوس و مسافران دیگر را معطل نگه داشت. چرا باید مسافران دیگر به این دلیل معطل شوند؟

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد به دنبال پیگیری درخواست این شهروند می‌گوید: در راستای این پیام تذکر لازم به راهبر داده شد.

عباس اتحادی در ادامه می‌افزاید: ‌از مسافران درخواست داریم که برای استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، همراه داشتن من‌کارت با شارژ کافی را حتما لحاظ کنند.

شهروند دیگری نیز در پیامی درباره نبود ایستگاه برای برخی از خطوط در پایانه شهید مفتح نوشته است: از سازمان اتوبوس‌رانی تقاضا می‌شود ایستگاهی برای خطوط ۳۰،۵۱،۴۵ در پایانه شهید مفتح درنظر بگیرد، چون مسافران این سه‌خط در بولوار مفتح شرقی سرگردان هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در پاسخ به دغدغه این شهروند نیز می‌گوید: با توجه به خطی بودن پایانه میامی در بولوار مفتح شرقی، محل استقرار ناوگان مشخص است.

 اتحادی تصریح می‌کند: در آینده نزدیک و با اتمام مراحل عمرانی پایانه شهید مفتح، خطوط مد نظر شهروند به پایانه جدید منتقل خواهند شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.