صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گلکسی واچ ۷ با نسخه جدید سنسور BioActive احتمالاً می‌تواند سن بیولوژیکی کاربر را تعیین کند.

به گزارش شهرآرانیوز - سامسونگ فردا از گلکسی واچ ۷ رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود این محصول ویژگی‌های سلامتی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. طبق گزارشی تازه، گلکسی واچ ۷ با نسخه جدید سنسور BioActive احتمالاً می‌تواند سن بیولوژیکی کاربر را تعیین کند.

سامسونگ قرار است با گلکسی واچ ۷ نسخه جدید سنسور BioActive را معرفی کند. این شرکت مدعی است این حسگر ویژگی‌های سلامتی پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه‌ای را ارائه می‌کند و قابلیت‌هایی دارد که قبلاً در دستگاه‌های پوشیدنی دیده نشده بود. علاوه‌براین، نسبت به گلکسی واچ ۶ اندازه‌گیری سلامت دقیق‌تری دارد.

مهندسان سامسونگ روی سه ارتقای کلیدی برای سنسور BioActive جدید تمرکز کردند:

افزایش عملکرد فتودیود‌های دریافت‌کننده نور
ترکیب رنگ‌های اضافی دیود‌های ساطع‌کننده نور (LED)
چیدمان بهینه این اجزا در سراسر سنسور

اساساً سامسونگ عملکرد هر فتودیود را بیش از ۲ برابر کرده و تعداد موردنیاز را بدون ازدست‌دادن ظرفیت و عملکرد از هشت به چهار کاهش داده است. این طراحی مجدد فضای اضافی را آزاد کرده و به انواع بیشتری از LED‌ها اجازه داده به‌صورت بهینه در سراسر سنسور قرار بگیرند.

سنسور اصلاح‌شده اکنون LED‌های آبی، زرد، بنفش و فرابنفش دارد، به‌علاوه LED‌های سبز، قرمز و مادون قرمز بیشتر از قبل شده‌اند. سامسونگ دراین‌باره می‌گوید:

«سامسونگ با ادغام و چیدمان این LED ها، فتودیود‌ها و فتودیود‌های ویژه، نوآوری را یک قدم جلوتر می‌برد و اکنون می‌تواند جنبه‌های ناشناخته نظارت بر سلامت را در پوشیدنی‌ها دنبال کند.»

حسگر بیواکتیو جدید گلکسی واچ ۷ چه معیار‌هایی را اندازه‌گیری می‌کند؟

حسگر جدید این غول فناوری که قرار است در گلکسی واچ ۷ معرفی شود، با هدف اندازه‌گیری دقیق‌تر معیار‌های سلامت، مانند ضربان قلب، کیفیت خواب، فشارخون، سطح اکسیژن خون و سطوح استرس در این گجت پوشیدنی به کار رود.

سامسونگ مدعی است سری گلکسی واچ ۷ در مقایسه با نسل قبلی خود، ضربان قلب حین تمرین‌های شدید را ۳۰ درصد دقیق‌تر اندازه‌گیری می‌کند. علاوه‌براین، سامسونگ قصد دارد با ادغام طیف گسترده‌تری از رنگ‌های LED و فوتودیود‌های به‌روزشده، فهرست محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) را معرفی کند.

این شاخص برای ارزیابی سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی طراحی شده است. به‌بیان ساده، این فناوری نگاهی اجمالی از سن بیولوژیکی‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد و به تصمیم‌گیری آگاهانه درمورد سلامتی کمکتان می‌کند. سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ که ۲۰ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، از گلکسی واچ ۷ رونمایی خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.