صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: با توجه به تداوم گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمجتبی آل‌یاسین با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و موافقت استاندار، به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، بانک‌ها و بیمه‌های استان باستثنای واحد‌های ذیربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری بشند، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه، ۲۱ تیرماه، تعطیل خواهند بود.

وی افزود: همچنین ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان و اداراتی که به صورت نوبت کاری و کشیک، فعال هستند، در روز چهارشنبه ۲۰ تیر از ساعت ۱۱ صبح تعطیل می‌شوند.

به گفته وی، آزمون کنکور و امتحانات دانشگاه‌های استان مطابق برنامه قبلی برقرار است. کلاس‌های کلیه موسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تعطیل خواهد بود. همچنین فعالیت تمامی معادن و کارگاه‌های عمرانی منشاء گرد و خاک تعطیل اعلام می‌شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحد‌ها هستند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، افزود: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها و ... در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری مورد تاکید است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.