صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رضا سالار گفت: مسابقه افتتاحیه لیگ برتر فوتسال را در سالن شهدای تاکسیرانی برگزار می‌کنیم.

رضا سالار در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به مسابقه اول تیم فوتسال فرش‌آرا در لیگ گفت: براساس قرعه باید مسابقه افتتاحیه لیگ را مقابل گیتی پسند بعنوان قهرمان فصل قبل برگزار کنیم. البته قطعا مسابقه سختی در پیش داریم و باید با نهایت توان به زمین مسابقه برویم.

وی در ادامه افزود: البته اتفاقاتی افتاده که ما از تمام ظرفیت‌های میزبانی نمی‌توانیم استفاده کنیم و بخاطر شرایطی که پیش آمده هوادار کمتری را در کنار خودمان داریم. ابتدای فصل و براساس قانون دو سالن شهید بهشتی و شهدای تاکسیرانی را بعنوان میزبان به سازمان لیگ معرفی کردیم. در حال حاضر و با توجه به ایام محرم، سالن شهید بهشتی میزبان هیئات مذهبی است و شرایط تخیلیه آن برای مسابقه روز جمعه فراهم نیست.

سالار در پایان گفت: سالن بهشتی را کامل بررسی کردیم که باتوجه به سازه‌هایی که در سالن قرار دارد امکان آماده‌سازی آن برای مسابقه با گیتی پسند وجود ندارد و به همین خاطر در سالن شهدای تاکسیرانی به میدان می‌رویم. البته بحث تغییر سالن مسبوق به سابقه است و پیش از این در لیگ گذشته هم این اتفاق به کرات افتاده است. سالن شهدای تاکسیرانی هم تمام استاندارد‌های لازم از جمله کفپوش، اسکوربرد و شرایط پخش زنده را دارد. همین سالن دو فصل قبل میزبان مسابقات رکن آذین در لیگ برتر بود و حتی فصل پیش هم بازی‌های لیگ یک در این سالن انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.