صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به کشور‌های غربی گفت هرگونه توقف درگیری در جبهه شمال فلسطین اشغالی، با توقف تجاوزات نظامی در غزه مرتبط است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن نصرالله عصر چهارشنبه و در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید محمد نعمه ناصر معروف به «ابونعمه» در مجتمع امام مجتبی (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود به خانواده‌های شهدایی که طی هفته‌های گذشته به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند، تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: شهدای طوفان الاقصی از بارزترین و عالی‌ترین مصادیق شهادت در راه خدا هستند، زیرا در نبرد حقیقت آشکار می‌جنگند که در آن جای هیچ شک و یا شبه‌ای وجود ندارد. شهدای ما همگی شهیدان راه خدا و شهدای سرافراز و عزت و شرف هستند.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج ابونعمه، فرمانده برجسته مقاومت لبنان که هفته گذشته در حملات ارتش رژیم اشغالگر به جنوب لبنان به شهادت رسید، اشاره کرد و گفت: شهید ابونعمه در عنفوان جوانی راه مقاومت را انتخاب کرد. ابونعمه یک مجاهد، اسیر، رزمنده و فرمانده بود که ۲ بار مجروح و در نهایت عاقبت بخیر شد.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: شهید ابونعمه در زمانی که داعش بسیاری از سرزمین‌های عراق را تحت کنترل خود درآورد، برای جنگ با داعش در سوریه حاضر شد، شهید سلیمانی نزد ما آمد و خواستار عزیمت فرماندهانی برای رهبری عملیات علیه داعش در عراق شد و شهید ابو نعمه نیز در میان آنها بود.

او در ادامه و خطاب به کشور‌های غربی گفت هرگونه توقف درگیری در جبهه شمال فلسطین اشغالی، با توقف تجاوزات نظامی در غزه مرتبط است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.