صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منابع خبری عصر امروز (چهارشنبه) از آغاز تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست به منظور درخواست آزادی فوری اسرای رژیم صهیونیستی نزد مقاومت فلسطین خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آغاز تظاهرات شهرک‌نشینان از تل‌آویو به سمت قدس اشغالی و درخواست امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین خبر داد.

از سوی دیگر تارنمای آکسیوس به نقل از منابع آگاه نوشت: «ویلیام برنز» رئیس سیا، امروز چهارشنبه با مقامات ارشد قطری، مصری و اسرائیلی در دوحه دیدار کرد تا اختلافات باقی‌مانده در چارچوب توافق آتش‌بس و آزادی اسرا در غزه را از بین ببرد و به سمت مذاکرات مفصل حرکت کند.

این رسانه آمریکایی ادامه داد: مقامات اسرائیلی و آمریکایی بیش از هر زمان دیگری نسبت به پتانسیل دستیابی به توافق خوشبین هستند.

آکسیوس نوشت: کاخ سفید در حال ترغیب و فشار بر همه طرف‌ها است تا توافق آتش بس در غزه را به دست آورد؛ توافقی که می‌تواند آزادی ۱۲۰ گروگان و پایان جنگ ۹ ماهه غزه را تضمین کند - یا حداقل منجر به توقف ۴۲ روزه درگیری‌ها و آزادی برخی از گروگان‌ها از جمله شهروندان آمریکایی شود.

دور جدید مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای دستیابی به توافق آتش بس و مبادله اسیران با میانجیگری مصر و قطر و آمریکا از چند روز پیش آغاز شده است.

جنبش حماس روز دوشنبه بار دیگر تأکید کرد که باوجود انعطاف و تعامل مثبت این جنبش برای دستیابی به توافق آتش‌بس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مذاکرات کارشکنی می‌کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.