صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس ضمن پخش تصاویری از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست توسط تک‌تیرانداز این گردان‌ها در محله تل الهوای غزه، پیام این تک‌تیرانداز به اشغالگران را هم منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این پیام آمده است: مدتی است دنبال یائیر پسر نتانیاهو می‌گردم، تا با یک گلوله سرش را هدف قرار دهم و جمجمه‌اش را متلاشی کنم، اما تلاشم بی‌فایده بوده است.

تک‌تیرانداز القسام می‌افزاید: مطمئنا نتانیاهو پسرش را به جهنم نمی‌فرستد، اما این احمق‌ها را به کام مرگ فرستاده است، پس مستحق کشته شدن هستند.

رزمندگان گردان‌های «شهید عزالدین القسام» دیروز (سه شنبه) اعلام کردند در چند عملیات جداگانه در محلات تل الهوی و الشجاعیه غزه، شماری از نظامیان اشغالگر را کشته یا زخمی کرده اند.

القسام در این باره اعلام کرد: یک گروه از نظامیان اشغالگر را که در داخل ساختمانی در محله الشجاعیه در غزه مخفی شده بودند با شلیک یک راکت TBG هدف قرار دادیم و پس از آن، با استفاده از تیربار با آنها درگیر شدیم.

شاخه نظامی حماس همچنین تأکید کرد شماری از نظامیان اشغالگر را که به همراه زخمی‌ها و پیکر‌های کشته هایشان در حال فرار از صحنه نبرد بودند، بار دیگر با استفاده از یک بمب رعدی هدف قرار دادیم.

گردان‌های القسام افزود: یک نظامی صهیونیست را در محله تل الهوی در غرب شهر غزه شکار کردیم.

این گروه مبارز همچنین تاکید کرد رزمندگانش یک گروه از نظامیان اشغالگر را که در داخل یک ساختمان در اطراف مسجد الهواشی در محله شجاعیه کمین کرده بودند با شلیک دو فروند راکت تاندوم هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.