صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«درون بیرون ۲» موفق شد تا از فروش «شگفت‌انگیزان ۲» هم فراتر برود و عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ پیکسار را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ترکیبی از شادی و سرخوشی که در انیمیشن جدید پیکسار ارایه شده موجب شد تا «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین فیلم در تاریخ آثار برجسته پیکسار شود.

این فیلم خانوادگی که تاکنون به فروش ۱.۲۵ میلیارد دلاری در سطح جهانی دست پیدا کرده است، از «شگفت انگیزان ۲» که رکورددار قبلی این استودیوی انیمیشن بود و ۱.۲۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته بود هم عبور کرد. حالا تنها انیمیشن‌هایی که فراتر از این فیلم رفته‌اند «یخ زده» با فروش ۱.۲۹ میلیارد دلار، «فیلم برادران سوپر ماریو» با فروش ۱.۳۶ میلیارد دلار و «یخ زده ۲» با فروش ۱.۴۵ میلیارد دلار هستند.

در حالی این محصول جدید پیکسار به چهارمین فیلم پرفروش انیمیشن تاریخ بدل شده که ۲ فیلم «یخ زده» توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی، شرکت مادر پیکسار ساخته شده است. «فیلم برادران سوپر ماریو» نیز توسط ایلومینیشن و یونیورسال تولید شد.

می‌توان انتظار داشت که «درون بیرون ۲» همچنان به بالا رفتن از نمودار‌ها ادامه بدهد و رکورد‌ها را بشکند.

این فیلم در داخل آمریکا تاکنون ۵۴۳.۵ میلیون دلار فروخته و در سطح بین‌المللی نیز ۷۰۸ میلیون دلار به دست آورده است.

این دنباله زندگی عاطفی یک دختر نوجوان را دنبال می‌کند که با اضطراب اجتماعی مواجه است، با اقبال منتقدان هم روبه‌رو شده تا دیزنی و پیکسار پس از پشت سر گذاشتن مجموعه‌ای از ناامیدی‌ها که با فیلم‌هایی، چون «لایتیر»، «المنتال» و «دنیای عجیب» تجربه کرد، بار دیگر نفس راحتی بکشند.

«درون بیرون ۲» اکنون عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ را به دست آورده و موفقیت فیلم قبلی خود را که سال ۲۰۱۵ فروشی ۸۵۸.۸ میلیون دلاری در سراسر جهان به دست آورده بود تحت‌الشعاع قرار داده است.

این انیمیشن به کارگردانی کلسی مان و با صداپیشگی ایمی پولر، مایا هاوک، کنزینگتون تالمن، لیزا لاپیرا، تونی هیل، لوییس بلک، فیلیس اسمیت، آیو ادبیری، لیلیمار، گریس لو، سمیه نورالدین گرین و ایویت نیکول براون ساخته شده است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.